دفتــــر خاطراتـــــم

خاطرات خوب و بد زندگی

کوله بار دلتنگی هام شده دفتر خاطراتم...

از همگی معذرت می خوام!



نظرات شما عزیزان:

آرمین
ساعت18:36---24 اسفند 1390
سلام عزیزم چرا دیگه بهم سر نمیزنی؟؟؟؟
راستی سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم
لطفا یه سر به وبم بزن عزیزم


mostafa loo loo
ساعت19:55---27 بهمن 1390
سلام مر30 که نظر دادی و اومدی وبم عجیجم
خوش حال شدم گلم موفق باشی


Navid
ساعت18:00---13 بهمن 1390
سلام نوید هستم
مطالبت قشنگ بودند
به منم سر بزن دوست داشتی تو نظرات تبادل لینک کنیم


ارمین
ساعت16:47---5 بهمن 1390
سلام ویدا جان لینکت کردم............
بازم بیای ها منتظرتم
بعد ار اینکه نظرو خوندی بهم یه نظری بده


آرمین
ساعت13:35---30 دی 1390
سلام ممنون که به وبم سر زدی وبت خیلی باحاله اگه موافقی ویدا جان منو با عنوان وبم لینک کن بعد بهم نظر بده با چه عنوانی لینکت کنم..........
منتظر حضور گرمت در وبم هستم بای


arezoo
ساعت13:02---27 دی 1390
.نتـــــــــرس



اگـــــــر همــــــــ بخـــــواهمــــــــ



از ايـــن ديــــــــوانـه تـر نميــشومـــــــــ !



گفـــــته بودمــــــــ بي تـــو سخــــت ميگــــــذرد بـي انـصـافــــــــ !



حـــــرفمــــــ را پس ميگــيرمـــــــــ



بــي تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـيگــــــذرد


mostafa loo loo
ساعت12:49---27 دی 1390
سلام خسته نباشيد

لطفا اگه ميشه با هم تبادل بنر کنيم شما بنر من رو بزارين تو وبتون منم بنر شما رو چتوره؟

کد را از اين آدرس دانلود کنيد

http://s1.picofile.com/file/7251304943/kod_baner.rar.htm l


ایلیا
ساعت18:22---17 آبان 1390
وااااااای .... البته باید دعوات کنم چون دیر آدرس وبلاگت رو دادی ولی خووووووب این بارم می بخشمت
وبلاگت هم مثل خودت خوشمله
دیگه !!!! وقت کردی به منم سر بزن فقط اروم سر بزن سرم نشکنه هااااا


اشتیاق
ساعت12:05---14 آبان 1390
با سلام خدمت شما
تشکر از وب جالبي که دارين
بنده هم موسيقي و شعر دارم
اگه يه سر بزنيد سرافرازم ميکنيد
يه مطلب زدم در اول وبلاگ که به درد شما ميخوره
قربانت-مرسي-تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 آبان 1398برچسب:,ساعت 11:54 توسط ویــــدا & مسـلم| |


Power By: LoxBlog.Com